Voorwaarden en levertermijn

Voorwaarden

Goede algemene voorwaarden zijn belangrijk voor webwinkelier en klant. Hier kunt u onze
Algemene Voorwaarden Webwinkel nalezen. Niet alleen de overheid creëert regels om de
veiligheid van uw aankoop te waarborgen. Ook wij als webwinkelier stellen u graag op de hoogte
van onze voorwaarden. Door het akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden Webwinkel, is er
een overeenkomst tussen ons en u als klant tot stand gekomen. Maar voordat u akkoord gaat met
onze Algemene Voorwaarden, verzoeken wij u vriendelijk de voorwaarden aandachtig door te
nemen en kennis te nemen van onze werkwijze. Dit kan vervelende situaties voorkomen! Indien
u vragen heeft over onze voorwaarden, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
Artikel 1 - Webshop
1.1.
De webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af
aan de Belastingdienst. Op onze website kunt u ons BTW nummer vinden (BE0667607376). Tevens
vindt u daar ook onze contactgegevens.
1.2.
Onze webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen
voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij
streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik
door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.
1.3.
Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan
derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.

1.4.
Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de
politie.
1.6.
De webshop heeft een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afgesloten, om zich in te dekken
tegen eventueel onterechte aansprakelijkheid die er wordt geclaimd door een klant.
1.7.
Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u
twijfels heeft over de aankoop van een product, staan onze medewerkers u graag te woord.
1.8.
U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief. U wordt dan op de hoogte
gehouden van onze aanbiedingen.

Artikel 2 - Bedenktijd
2.1.
U hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Mocht u binnen deze
termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u het product aan ons retourneren, zonder
dat u het product zelf hoeft te betalen. U betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren
van het desbetreffende product. Indien u al een betaling heeft gedaan, ontvangt u een
creditfactuur en wordt het door u betaalde bedrag op uw rekeningnummer teruggestort.
Binnen de 14 dagen van de retourmelding dient het product bij ons binnen te zijn.

Dit artikel moet wel ONGEBRUIKT, ONBESCHADIGD en in ORIGINELE VERPAKKING zijn, vergezeld van alle papieren (originele factuur en herroepingsformulier). De bedoeling is dat de consument het artikel slechts inspecteert en/of gebruikt om te bekijken of het aan zijn wensen voldoet, zoals hij dat in de winkel zou doen. Indien dit niet het geval is, kan VDSDProjects het artikel niet in ontvangst nemen.

Download hier uw herroepingsformulier:

https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/v-d-s-d-projects/files/nl_nl_1_herroepingsformulier.pdf?t=1502992733


2.2.
Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele
verpakking.

Artikel 3 - De overeenkomst
3.1.
De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven
akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webwinkel heeft gemachtigd het
geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL of
Paypal of bankcontact, of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de klant. Nadat de bedenktermijn van
14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar
geworden van het betreffende product.
3.2.
De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de
benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.3.
U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien u niet
binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 14 dagen
nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht u na verschillende
aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de
incasso uit handen geven aan een incassobureau.
3.4.
Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per email
van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht, wat het u kost en waar u
met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.
3.5.
Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen 30 dagen aan u te leveren. Mocht door
onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij
u daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijgt u van
ons het eventueel al betaalde aankoopbedrag terug. Dit kan nooit meer zijn dan 50 procent van
het totale aankoopbedrag. Heeft u echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel
ook een optie is, dan zullen wij u een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk
aan uw wensen voldoet. Uiteraard kunt u van tevoren aangeven dat u dat niet wilt.
3.6
Bij afhaling controleert de klant zijn pakket. Nadien zijn wij niet meer verantwoordelijk voor ontbrekende stukken en/of beschadiging. Wij gaan ervan uit dat de klant zijn artikel goedkeurt door inspectie bij afhaling.
3.7 Indien u kiest voor betaling met factuur, dient de factuur binnen 14 dagen betaald te zijn.

Artikel 4 - De prijs
4.1.
De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald
moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product
heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.
4.2.
De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop.
U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt,
indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw
vermeld.
4.3.
Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook
niet in aanmerking voor korting.

Artikel 5 - Klachten en garantie
5.1.
Klachten over de levering dienen in eerste instantie telefonisch of per mail aan ons gemeld te worden. Onze
medewerkers staan u graag te woord. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact
opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste
best om het product onbeschadigd bij u thuis af te leveren.
5.2.
Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden. Deze kunnen niet
door ons persoonlijk beantwoord worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen
voor u contact opnemen met de fabrikant of groothandel en zullen hierin voor u bemiddelen als
tussenpersoon. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf voor u
oplossen.


5.3.
Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een
klacht gebeurt altijd schriftelijk. Nadat een klacht is afgewikkeld, ontvangt u van ons achteraf
een enquête met betrekking tot de klachtafwikkeling. Wij verzoeken u vriendelijk deze in te
vullen en aan ons terug te sturen. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service
voorzien.

5.4.Op elk product dat wij aan u leveren, is een garantie van toepassing. Hoe lang deze garantie
duurt, is geheel afhankelijk van het product. Op de meeste producten is een garantie van één
jaar van toepassing voor juli 2018, en 2 jaar na juli 218. Op batterijen bedraagt de garantie 6 maanden. Mocht dit afwijkend zijn, dan kunt u dit lezen in de schriftelijke bevestiging
die u van ons krijgt aangeleverd bij het product dat u heeft gekocht, en op de factuur die u per
e-mail krijgt toegestuurd. Op verbruiks- en gebruiksproducten zoals uitdeelcadeautjes kunnen
wij slechts een beperkte garantie bieden. Indien u bij één van onze artikelen een gebrek of
defect ontdekt, verzoeken wij u binnen 48 uur na levering hier melding van te doen bij ons.

Als een defect niet gemeld wordt na twee maanden dat het toestel in uw bezit is, gaan wij ervan uit dat dit niet aan ons ligt en dient u zelf de bewijslast te dragen dat het een fabricagefout is.
5.5.
Wanneer het product binnen de garantieperiode kapot gaat, zullen wij het artikel ruilen of repareren.

5.6 Garantie op smartphones
Als u een probleem ondervindt met uw smartphone, kan u ons natuurlijk ten allen tijde contacteren.
Als uw toestel echter zichtbare schade heeft, val- of waterschade of schokschade, dan vervalt de garantie op uw toestel, net zoals bij Apples` eenjarige garantie. Wij kunnen dan niet meer aantonen of de problemen met uw toestel afkomstig zijn door fabricage of door verkeerd gebruik van uwentwege.
Bij verkeerd gebruik van het toestel (bv smartphone is verbogen door in broekzak te zitten, batterij is stuk door foutief en langdurig laadgebruik,...) vervalt de garantie ook.
Wanneer uw toestel bij ons aankomt, met icloudcodes of nog steeds aangemeld met Apple-ID of toegangscodes, zullen wij het artikel onmiddelijk terugsturen naar u, wegens privacyredenen kunnen wij dan niet langer in het bezit zijn van dit toestel.
De smartphone dient opgestuurd te worden, vrij van alle codes en gewist van alle inhoud.
Zo niet, worden er extra kosten in rekening gebracht van de verzending en servicekosten van 30€.
Geld wordt niet terug gegeven, tenzij het de enige manier is voor de verkoper, en is dan ook de laatste optie.


Dat geldt echter niet wanneer er sprake is van opzet of
bewuste beschadiging. Tevens verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met uw
verzekeringsmaatschappij, indien de schade plaats vindt na de garantietermijn. Mogelijk is deze
te claimen op de inboedelverzekering. Voor beide situaties geldt dat er zonder een aankoopbon
niet terugbetaald kan worden. Na het vervallen van de garantietermijn, komt ook de
nieuwwaarde te vervallen bij mogelijke uitkering van een schade. Er wordt dan uitgekeerd op
basis van dagwaarde.

Artikel 6: Verantwoordelijkheid
Bij het verzenden van uw bestelling naar u, is VDSDProjects verantwoordelijk. Bij schade of verlies van zending, zullen wij u dan ook schadeloos stellen en zelf een onderzoek instellen bij de transporteur.
Bij het verzenden van de retourzending is de klant verantwoordelijk. Bij verlies en/of beschadiging dient de klant zelf een onderzoek in te stellen en vergoden wij uiteraard niets. Een beschadigde retour zal dan ook geweigerd worden.

Artikel 7. Terugkoop van smartphones
Je stuurt ons een mailtje met het type toestel (merk, model en GB). Je vermeld de staat waarin het toestel zich bevind en de IMEI nummer van je iPhone.
Je adresgegevens, naam, geboortedatum en telefoonnummer moeten ook in de mail staan alsook je rekeningnummer. Dit is belangrijk om je verzoek correct af te handelen.
Het geld wordt binnen de week uitbetaald.
Je kan je toestel via bPost naar ons opsturen (VDSDProjects, Varent 34, 9320 Erembodegem). Wij vergoeden je 5€ bovenop de prijs van je iPhone.
Het is natuurlijk altijd beter je toestel aangetekend te versturen zodat je zeker bent van aflevering, maar deze meerkost is voor de klant.
De verantwoordelijkheid ligt ook bij de klant.
Wij vragen je toestel altijd met een geladen batterij op te sturen.
Je kan je toestel na afspraak ook altijd persoonlijk komen afgeven bij ons.

Wij vragen je toestel altijd te resetten naar fabrieksinstellingen en zonder iCloudlock of toegangscode te versturen. Indien er toch nog gegevens op je toestel staan, sturen wij deze ivm met privacy opnieuw naar je op, en vragen wij de kosten van de verzending terug.

Wat is een werkend toestel?

1. Het is in originele staat.

2. Het toestel functioneert volledig (alle functies, audio, homebutton, 4G, ....)

3. LCD/scherm moet schadevrij zijn en volledig functioneren

4. Toestel is vrij van alle data (zoniet vragen wij verzendingskosten terug en sturen wij meteen je toestel op

5. Batterijcondtie is minimaal 80%

6. Toestel heeft geen waterschade (vochtconnector is vrij)

Wat is de staat van je toestel?

1. Goede staat : enkele kleine krasjes, minimaal zichtbaar en niet voelbaar.

2. Zichtbaar gebruikt: enkele diepere krassen, voelbaar. De schermen zijn altijd schadevrij. Geen deuken of breuken.

3. Beschadigd: diepe krasse, deuken en beschadigingen aan de achterzijde en rand van de smartphone. Het scherm is schadevrij.

Bij waterschade of serieuze beschadigingen (amper aan elkaar hangend, in brokken), zal er geen vergoeding worden gegeven.

Als na onze controle blijkt dat je toestel niet in de staat is dat u vermeldde, ontvangt u een nieuw prijsvoorstel. Uiteraard gestaafd met foto`s. Wij sturen u een nieuw voorstel op, en na akkoord wordt je binnen de twee dagen uitbetaald.
Ontvangen wij na zeven dagen geen reactie, keurt u het nieuwe voorstel automatisch goed en wordt u binnen de twee dagen uitbetaald.
Wil je het toestel na testen retour omdat je het niet eens bent met onze prijsofferte, dan vragen wij 19€ handlingskost en de verzendingskosten. Na het ontvangen van het bedrag, sturen wij je toestel meteen naar je op!

Indien u akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden Webwinkel, verzoeken wij u vriendelijk
het vakje aan te vinken.

Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand
komen. Uiteraard hopen wij van harte dat u veel plezier beleefd met uw aankoop! Indien u nog
vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.










GENERAL CONDITIONS WHOLESALE

All following conditions are applied as from the moment a deal is closed between buyer and VDSD Projects VOF. A deal is closed when buyer agrees with price, this always must be written by email, whatsapp, text message, .. . From the moment that buyer receives the proforma invoice he agrees with following conditions: 1. These general conditions apply for all sales done between V.D.S.D. Projects and his customers. 2. The only court legitimate for all discussions is the court of companys and trade of Dendermonde. 3. All sales are done ex works. If customer requests to provide logistic services, the standard service provided is standard shipment without insurance. Customer has to ask and pay if he provides higher services. 4. final colour split can be different 5. all proforma`s must be paid within 72H maximum either wise V.D.S.D. Projects has the right to charge an extra fee of 5% of the total amount. 6. all grading of goods is accepted by you as a customer when you make payment. Grading definitions of customer and supplier can be different as this is a subjective matter. 7. Delivery delay is agreed before closing a deal but can be longer if V.D.S.D. Projects needs more time. This is accepted by customer



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2017 - 2024 V.D.S.D.projects | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel