FAQ

Heb je een vraag die hier niet tussenstaat, neem dan contact met ons op, en ik zal je vraag binnen de 24 uur beantwoorden.

Hoe kan ik betalen?

Je kan kiezen voor de optie Ideal, Bankcontact

Ook de optie Betalen bij Afhaling. Dit houdt in dat u uw product bij ons afhaalt op Varent 34, 9320 Erembodegem. Dit is enkel op afspraak. Dan betaalt u uw artikel rechtstreeks aan ons.

 

Je kan betalen via Betaling op factuur, dit houdt in dat u 14 dagen de tijd krijgt na levering om uw artikel te betalen. Ontvangen wij geen betaling, ontvangt u een eerste herinnering, via mail en via post. Krijgen wij nog steeds geen respons, dan wordt de incassoprocedure opgestart en komen er bijkomende kosten aan te pas.

 

Wat zijn de verzendkosten?

 

Wij vragen 6€ verzendkosten vootr bestellingen onder de 199€. Boven een aankoopwaarde van 199€ zijn de verzendkosten gratiss.

 

Wat is de levertijd in Belgie?

Bestellingen die voor 14 uur besteld worden gaan diezelfde dag nog buiten, en zijn de volgende werkdag bij u.

Bestellingen na 14 uur worden de dag erna verzonden en zijn dus een dag langer onderweg.

 

Wat is de levertijd in het buitenland?

Bestellingen die voor 14 uur besteld worden, vertrekken onmiddelijk met bpost. Nadien wordt de bedeling uitbesteed aan de locale transporteur. Per land zal dit verschillen, maar gemiddeld neemt dit 2à3 werkdagen in beslag.

Bestellingen die besteld worden na 14 uur, gaan een dag later op de post en zullen dus een dag later arriveren.

 

Hoe kan ik iets retourneren?

Bent u toch niet helemaal tevreden ove uw product, dan kan u uw bestelling retourneren. U kan dit doen door binnen de 14 dagen een retourmelding te doen en het product in de originele verpakking, zonder beschadigingen en met alle accessoires terug te verzenden naar ons adres. U kan dan een ruiltoestel bekomen of uw geld terug krijgen.

Deze worden binnen de 14 dagen behandeld.

 

Hoe val ik terug op de garantie?

Als uw toestel na 14 dagen stuk gaat, door fabricagefouten of een fout van onzentwege, kan u ons dit steeds melden via mail. U dient dan uw toestel naar ons op te sturen, zonder beschadigingen, en dan zullen wij uw toestel ruilen of repareren. Neemt u hiervoor een termijn van 10 werkdagen in gedachten. Indien sneller mogelijk is, zullen wij natuurlijk uw toestel zo snel mogelijk opnieuw naar u verzenden.

 Valt mijn toestel onder garantie?

Een device moet, volgens de wettelijke garantie, voldoen aan de verwachting die je ervan hebt. Wel moet je het device op de juiste manier gebruiken. Wanneer het device dan binnen 2 jaar (artikelen aangekocht voor juli 2018 hebben een garantie van 1 jaar)defect raakt, heb je volgens de garantie recht op gratis reparatie.

Problemen met onderstaande zaken vallen onder de garantie 24 maanden garantie:

  • Microfoon / luidspreker (met uitzondering van stof- of vochtschade);
  • WiFi en problemen met netwerkverbinding;
  • Problemen met het moederbord;
  • Touchscreen (wanneer deze gedeeltelijk of helemaal niet meer functioneert);
  • Knoppen op het device, met uitzondering van de touch-ID functionaliteit;

De accu’s in alle smartphones hebben een minimale capaciteit van 85%. Indien u meent dat de batterij naar verloop van tijd ‘snel’ leegloopt, dan wordt deze gratis vervangen indien binnen de garantietermijn de capaciteit is teruggelopen naar minder dan 70% van de originele laadcapaciteit. Mocht dit niet het geval zijn, maar u wilt de accu alsnog vervangen hebben is dit uiteraard ook mogelijk (tegen betaling). 

Wat valt buiten garantie?

Bij schade die veroorzaakt is als gevolg van val-, stoot- of vochtschade, kan het zijn dat de reparatiekosten van een ander defect niet meer onder de garantie valt. De garantie vervalt ook bij toepassing van illegale software zonder het merk van de fabrikant.

Let op: Laat je een device repareren of onderdelen vervangen bij een externe partij? Ook dan vervalt de garantie.

Wat wordt niet gedekt?

 Mankementen na de garantieperiode van 2 jaar;

 Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik door gebruiker (gebroken/gescheurde onderdelen en/of vochtschade);

§     Gebogen toestellen;

        Gebroken simkaartlezer;

§           De touch-ID functionaliteit bij vervanging van de homebutton;

§          Gebroken cameralens;

§    Beschadigde of vieze laadconnector;

§           Loszittende onderdelen hoofdtelefoon aansluiting / AUX Flex;

 

§          Refurbished iPhone 7 (Plus) / iPhone 8 toestellen zijn niet per definitie waterdicht en hierop geven wij dus géén garantie;

§         Bij iPhone 7 (Plus) / iPhone 8 toestellen is de homebutton niet te repareren, dus hierop kunnen wij geen garantie geven.

       

   Garantie op accessoires en accu

       

      Op accessoires en accus zit een andere garantietermijn dan op het toestel zelf. Bij VDSD   heb je standaard 12 maanden garantie op de accessoires en 6 maanden op de  accu, gerekend vanaf de aankoopdatum. Indien de producten binnen die periode een defect vertonen en er geen gebruikers-, val-, stoot- of waterschade is, wordt het accessoire kosteloos omgeruild.

De accu’s in alle smartphones hebben een minimale capaciteit van 85%. Indien u meent dat de batterij naar verloop van tijd ‘snel’ leegloopt, dan wordt deze gratis vervangen indien binnen de garantietermijn de capaciteit is teruggelopen naar minder dan 70% van de originele laadcapaciteit. Mocht dit niet het geval zijn, maar u wilt de accu alsnog vervangen hebben is dit uiteraard ook mogelijk (tegen betaling). 

       Reparatie 

Wanneer je problemen hebt met een device binnen 2 jaar na levering, kun je deze aan ons retour zenden door middel van het reparatieformulier. Om er zeker van te zijn dat het defect onder de garantie valt, kun je het beste voor verzending contact opnemen met ons. 

Let op:

  • Wanneer je een device naar ons retour stuurt ter reparatie en er blijkt bij ons geen defect aan te zitten, zullen wij onderzoekskosten in rekening moeten brengen. Deze onderzoekskosten bedragen €30 inclusief BTW en de verzendkosten en zullen moeten worden voldaan alvorens wij het device weer naar jou kunnen retourneren.
  • Wanneer je het toestel naar ons terugstuurt voor reparatie, dient deze te worden teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Het is aan te raden om een back-up van de gegevens en bestanden op je device te maken voordat je deze terug zet naar de fabrieksinstellingen. Wanneer terugzetten naar fabrieksinstellingen niet mogelijk is, moet de toegangscode vermeld worden op het reparatieformulier. VDSDProjects is niet verantwoordelijk voor eventuele verloren gegevens of bestanden.

 

 

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2017 - 2020 V.D.S.D.projects | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel